Sunday, April 25, 2010

..iM sO0rRy..

salam n apa kbr..
hrp suma chat sokmo..kali nie entry aku tentang apa yg aku alami minggu lepas..penuh dgn kedukaan n ketidakpercayaan..bagai berdesup mslh yg menimpa aku nie, mcm2 ade, smp rase cam dh tertanggung, krn lain yg aku buat lain yg org paham, tp aku buat derk jea, namun jauh disudut hati sebenar nyer masih terasa n amat pedih tuk aku menanggung seorg diri..

ku cekal kan hati,,
ku tabahkan diri,,
ku kuatkan semangat,,
akhirnye ku jadikan iktibar..

- "Im Sorry" -
hehehe tentu bila terdengar jea perkataan nie, mesti teringat kat amir Raja Lawak yg berasal dr Qlate tue kan, alah yg kecik, hitam n suka kutuk diri sendiri tue.. tp juara tmpt ke3 tue, mmg hebat ar kecik2 dia pon..syabas..
eh eh jap, skang bukan nak citer pasal amir tp aku nak citer pasal ungkapan dia tue..

yea betul, dulu aku slalu ckp yg "jgn ucap perkataan s0ri lagik" tp kini tiap2 hari ku luah perkataan tue, kenapa..?? kerana aku dh buat salah yg menguris perasaan seorang GADIS iaitu R.. bg ku, emak aku dh pesan, "jgn sesekali sakitkan hati insan bergelar kaum HAWA, krn skali ko buat sama jea mcm ko buat kat mak" n smp skang aku masih pegang kata2 tue kerna bgku, aku rela jd penjenayah dr jd anak yg x patut perintah @ anak yang x dpt nak tunaikan permintaan seorang IBU..

dan..

dah byk kali gak, setiap kali aku msg R, R akan bls dgn mnyatakan beliau memaafkan aku n R pon x mau lagik mendgr perkataan maaf dr ku.. dan yg penting aku xkan berhenti..tp bila aku berhenti..?? yap tentu persoalan nie timbul bg org yg aku mintak maaf tue, jawapannyer senang jea, selagi hati degil nie rase aku perlu mintak maaf, aku akn mintak maaf krn silap n salah ku terlalu byk..

aku hanya akan berhenti bila aku rase dh puas hati dgn ungkapan maafku tuk si R..
maybe sebulan..
maybe sepurnama..
maybe setahun..
maybe sedekad..
maybe seabad..
maybe selamanyerr..
ah kita tunggu sama2..
ok ar, tue aku apa yg aku nak share hari nie, nnti kita jumpa lagik di lain masa..
thats more or story About My Life i want Share..!!
becoz in reality i cant tell but in this page, no limit..!!

ps : harap R jgn mrh coz nie kptusan aku..kerna Aku Adalah Aku..!!

1 comment:

  1. salam~

    - this time i don knw how 2 comment ur en3.. -
    2 sad~
    n hope u will be fine with anythings was happen 2 u..

    ReplyDelete