Monday, May 3, 2010

Terima Kasih Tuk Segalanyer..

assalamualaikum.....
aku harap suma chat sesangat..
sebenarnya aku x tau nak karang apa sbb aku skang dlm mood yg serabut+tension+jem..tp aku dipaksa menulis gak sbb nie biter terbaru dlm idup aku yg aku nak luah krn aku xdpt nak luah melalui kata2..
ceritanyer begini, aku ingatkan bila berdiam, pasti akan reda tp rupanya makin parah, ku harapkan Brazil yg menang Piala Dunia tp rupanyer Malaysia yg juara.. eh jap jap, kemana plak aku pegi nie,..
huh..hah tgk betapa serabut nyer kepala aku, smpai nak pokus pon payah..
ok sambung balik..mcm nie..
tanggal 03 Mei 2010 jam 15:30, akhirnyer REMBULAN aku dah 'tiada', so apa perasaan aku..?? epy ka.. sedih..?? @ biase jea..?? kerana Rembulan aku telah meninggalkan aku..
tp kemana ia pergi..?? adakah "Perginyer Satu Tanda.." kerana dilampirkan juga ayat "Izinkan Aku Pergi".. tapi bagi aku senang sahaja.... "Jangan Diucap Selamat Tinggal"..
kerana..
* jangan ditanya mengapa @ kenapa Rembulan pergi..
* jangan dicari Rembulan lagik..
* Rembulan terpaksa pergi juga..
* Rembulan x pernah membenci..
* Rembulan pohon tinggalkan aku..
* Rembulan bukan nak permainkan..
* Rembulan kini sudah tiada..

jika aku mau gembira..tentu lebih dari org yang menang loteri..
jika aku mau menangis.. lautan pon x dapat menandingi air mata aku..
jika aku buat biase jea.. tentu aku dianggap Gila kerana tiade perasaan..

jadi semuanyer sudah tiada guna lagik.. dulu kami pernah berjanji, walau apa yg terjadi kami takkan renggang, tp mengapa begini jadinyer..?? ops terlupa, aku x bleh nak tanya, krn aku xde hak..!! aku hanya patung yg harus menerima sahaja, so aku jgn nak ngada2 eik.. ikot jea ar..

ps : hari nie begitu pedih + sedih +emo sngt2..aku lampirkan lirik yang menyentuh kalbu hatiku.. Perginyer Rembulan membawa bersama Pelangi..

izinkan aku pergi
apa lagi yang engkau tangisi
semogalah penggantiku
dapat lebih mengerti hatimu

memang berat kurasa
meninggalkan kasih yang kucinta
namun bagaimana lagi semuanya harus kujalani
selamat tinggal
kudoakan kau selalu bahagia
hanya pesanku
jangan lupa kirimkan kabarmu

bila suatu hari
dia membuat kecewa di hati
batin ini takkan rela
mendengarmu hidup menderita

walau kebersamaan kita hanya sesaat..namun kau tetap bagian dari jiwaku..kuiringi kepergianmu dengan ikhlas hati..semoga kelak kita dapat bersatu lagi..
samada sbg kawan yg rapat @.......
hahahahahahhaha....luaran ku...
huwaaaaaaaaaaaa....dalaman ku..

kini dah tiada guna lagik, aku rela begini melayari sisa idupku hanya bersama orang yang tersayang dan orang yang ingin bersamaku..kerana aku kini seorang yang EGO.. dah xnak peduli hal orang, baik aku pikirkan hal sendiri lagik bagus..
apa guna berbuat baik pada org kalau x dihargai..
apa guna berjanji kalau akhirnya akan memungkiri..
apa guna berdiam kalau akhirnya disalah erti n paham..
apa guna bercakap panjang jika isinya hanya kosong..

1 comment:

  1. MAAFKAN DIRI INI..
    IANYA KERANA TERPAKSA..
    USAH DI TANYA KENAPA..
    KERANA ADA INSAN YANG LEBIH PERLUKAN KAMU..

    ReplyDelete