Monday, February 21, 2011

apa nie..??

Salam n aloppppp...

huwaaaaa...aku pom x tau nak wakpe, byk benda nak kena pikir skang nie..pas satu, satu yg mndatang, lain yg dirancang, lain plak yg jadi..rasa nyer pasni aku nak wat derk jea arr.. rasa cam mls dah nak layan kerenah nie suma..

tp dlm sedih² pom, aku tertunggu satu tarikh nie, wpom persediaan tuk menerimanyer baru sikit tp aku x sbr sngt².....huh camner eik rasanyer bile dh timanyer nnti..aduyai kan dh jd blur blk..
kah kah kah kah, baru nak epy dh jd mengong..

emm..aku tgk org lain releks jea, wpom diri aku nie jenis yg epy good lucky tp kat dlm ati n pala otak nie, dh mcm penempatan setinggan, haru biru, kacau bilau, berterabur....dh x tersusun sistem dlm badan aku nie..hahahahha

xpe ar, aku nak layan game ar jap, mn tau leh ilang tenson jap..
arios..wassalam..

1 comment:

  1. salam p... :)

    hehehe.. tarikh itu kan telah tiba.. apa laie yang nak di runsingkan?? ^.^

    ReplyDelete